close
花心  
 
 花瓣淚飄落風中 
 雖有悲意也從容 
 你的淚晶瑩剔透 
 心中一定還有夢 
 為何不牽我的手 
 同看海天成一色 
 潮起又潮落 潮起又潮落 
 送走人間許多愁 

 When I was a child, I liked this song very much, Because the singer’s voice is wonderful, isn’t it? 

  忘憂草 美麗的人生 善良的人 
 心痛心酸心事太微不足道 來來往往的你我與他 
 相識不如相望淡淡一笑 
 忘憂草忘了就好 夢裡知多少 某天涯海角 
 某個小島 某年某月某日某一次擁抱
  青青河畔草 靜靜等天荒地老  

 Although this song sounds a little sad, I still love the tone. 
 Through his slowly voice, you would have the same feeling with the contents. 

 明天我要嫁給你 秒針分針滴答滴答在心中 我的眼淚閃爍閃爍好空洞
  我的心跳撲通撲通地陣陣悸動 我問自己要你愛你有多濃 
 我要和你雙宿雙飛多衝動 我的內心忽上忽下地陣陣悸動 嗚......

Iremembered the first time I listened this song was a little child. 
 I was too young to understood the meaning of this songs. 
 Di Da Di Da….those words meant time ran very soon.
arrow
arrow
    全站熱搜

    陳 Eva 老師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()